Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, Epiciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

La valorisation publicitaire de l’objet industriel par les éditions Paul-Martial

Abstract : Etude de la production publicitaire du studio créé par Paul-Martial Haëfflin (1926-1966).
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal-bnf.archives-ouvertes.fr/hal-01135486
Contributor : Olivier Jacquot Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, March 25, 2015 - 1:42:08 PM
Last modification on : Thursday, November 21, 2019 - 2:09:40 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01135486, version 1

Collections

Citation

Anne-Céline Callens. La valorisation publicitaire de l’objet industriel par les éditions Paul-Martial. Les photographes et la commande industrielle : autour des Éditions Paul-Martial : [actes du colloque, Saint-Étienne, Musée d'art moderne, 10-12 octobre 2013], Musée d'art moderne et contemporain ; Université Jean Monnet-CIEREC ; Nicolas Chaudun, 2014, 978-2-9550186-0-6. ⟨hal-01135486⟩

Share

Metrics

Record views

102